دیدنی های ترکیه
نوشته شده توسط : dellaram

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.

مطالب تور ترکیه :

 

 

 

ارگ آنکارا ترکیه

ارگ آنکارا ترکیه

 

زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر ترکیه  را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.

مطالب تور ترکیه :

 

 

گومبت بدروم ترکیه

گومبت بدروم ترکیه

منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.ترکیه

مطالب تور ترکیه :

 

 

تنگه بسفر ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.

مطالب تور ترکیه :

 

 

قلعه روملی حصار ترکیه

قلعه روملی حصار ترکیه

قلعه روملی حصار که به قلعه رومی هم شهرت دارد یکی از قلعه های مشهور ترکیه محسوب میشود. این قلعه در تنگه بسرف و ساحل روملی استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی واقع شده است. این قلعه با نمای قرون وسطایی اش شمار ا به آن زمان می برد. دیوار این قلعه حدود 82 متر ارتفاع دارد و از ابتدا برای کمک به فتح قسطنطنیه ساخته شده است اما طی سالهای متمادی توانسته در مقابل تمام حملات دشمنان به خوبی از شهر محافظت کند.

مطالب تور ترکیه :

 

 





:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: